close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

העסק שלכם מדשדש במקום? 5 טיפים שיזניקו אותו למעלה

מערכת שורשל חשוון, תשעו12/11/2015

זינוק בביצועי העסק לא תמיד ידרוש מכם הוצאה כספית של מאות אלפי שקלים. רעיונות מעשיים וזולים לשדרוג

תגיות:

זינוק בביצועי העסק לא תמיד ידרוש מכם הוצאה כספית של מאות אלפי שקלים. בעידן הדיגיטלי אפשר להשיג תוצאות דומות במינימום השקעה, תוך הדגשת היתרונות של מגוון כלים טכנולוגיים מתקדמים. בואו להכיר אותם

עסק מדשדש אמור להדליק נורה אדומה. ככל שתקדימו להבין שהעסק נמצא בבעיה, כך יהיה

לכם קל יותר לצאת מהבוץ. אל תחכו לפתרונות קסם וזכרו שלא תמיד חייבים להוציא מאות אלפי שקלים על קמפיין פרסום. היום עומדים לרשותכם מגוון רחב של כלים טכנולוגיים מתקדמים. בחרו את הכלים שמתאים לאופי העסק שלכם והזניקו אותו למעלה:

1.      שדרגו את דפי הנחיתה שלכם

יש לכם נוכחות מסוימת באינטרנט אבל אתם לא מקבלים מספיק פרטים של לקוחות פוטנציאליים? סביר להניח שהגיע הזמן להחליף את הרושם הראשוני. דף נחיתה מעוצב היטב הוא כלי שיווק דיגיטלי זול, אפקטיבי ומשתלם שמביא אליכם נרשמים איכותיים. כל LEAD שיגיע דרך הדף שווה לכם כסף. עיצוב נכון של דף נחיתה יעזור לכם להגדיל את מעגל הלקוחות, לאסוף נרשמים וכתובות דואר אלקטרוני ולהניע גולשים לפעולה. הדפים גם יסייעו בשיווק מוצרים חדשים ובהדגשת היתרונות של המוצר לעומת המתחרים.

2.      השתמשו במערכת סקרים

זה טיפ קטן שעושה הבדל גדול בביצועי העסק שלכם. מערכת סקרים תאפשר לכם לדעת מה הלקוחות חושבים עליכם בכל רגע נתון. בעידן בו ידע שווה כוח ולא מעט כסף, מערכת סקרים היא משאב חיוני. בעזרת נתוני המערכת תוכלו לזהות את נקודות החולשה של העסק ולשפר אותן. בנוסף, השימוש בסקרים יאפשר למנהלי השיווק, אנשי המכירות ומקבלי ההחלטות לגבש אסטרטגיה לטווח הקצר והארוך.

3.      הטמיעו מערכת דיוור אלקטרוני

התקשורת החדשה מבוססת על קשר דיגיטלי בין המוען, הנמען והמסר. הכלים שעומדים לרשותכם היום לא היו קיימים בעבר, לכן אסור לכם להישאר מאחור. הטמיעו בהקדם מערכת דיוור אלקטרוני ותראו איך במספר צעדים פשוטים אתם מגדילים את המכירות. מבחינת אחוזים, גם היענות מינימאלית לכל ניוזלטר תבטיח לכם תוצאות אופטימאליות. מערכת דיוור אלקטרוני יכולה לשמש אתכם למיתוג מחדש של העסק, להשקת מוצר חדש ולפרסום הטבות ומבצעים.

4.      בצעו קמפיין AB Testing

אתם לא צריכים להיות מומחים גדולים למחשבים כדי להבין את היתרונות של קמפיין AB Testing. במילים פשוטות, מדובר על קמפיין שמטרתו אופטימיזציה של דיוור ישיר. המודל מבוסס על שליחת מסר למספר מצומצם של נמענים כדי לבדוק מה עובד ומה לא. לאחר מכן הנתונים נאספים לתוך מודל סגור בו נבדקים פרמטרים שנקבעו מראש. בעזרת קמפיין AB Testing תוכלו ליישם אוטומטית את המסקנות ולהפנות את משאבי השיווק לנמענים רלוונטיים יותר. מומלץ לנצל את ההזדמנות ולהשתמש בקמפיין כדי לבחון אלמנטים גרפיים, טקסטים, תוכן, אחוזי הנחה ועוד.

5.      הראו נוכחות ברשתות החברתיות

הנראות של העסק נקבעת לפי הנוכחות ברשתות החברתיות. לפי מחקר שבוצע על ידי בית הספר לתקשורת במכללה למנהל ובמימון חברת "גוגל" ישראל, יותר ממחצית הגולשים בארץ לוקחים חלק פעיל בשירות רשת חברתית כלשהי לפחות פעם בשבוע. מעל 73% מהגולשים בגילאי 15-17 משתמשים ברשת חברתית מדי יום והגולשים בגילאים 15-24 מבלים כחמישית מזמנם באינטרנט בגלישה בטלפונים סלולריים. המסקנה מבחינתכם כבעלי עסק צריכה להיות ברורה: הנראות מתחילה באינטרנט, כוללת את הרשתות החברתיות ומחייבת התייחסות לטלפון הנייד. ככל שתופיעו ביותר רשתות חברתיות, כך תגדילו את מעגל הלקוחות ואת אחוז הרווחים. התייעצו עם אנשי מקצוע לגבי נראות מן הסוג הזה ואל תפחדו לבצע שינויים בזמן אמת.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה